Kunnskap, vennskap og fellesskap

PEF Norge

Helgen 20. - 22. september inviterer vi til gaming-helg i Oslo og nå kan du melde deg på!

Grunnet få påmeldinger må vi dessverre avlyse/utsette arrangementet. Vi jobber med å finne en ny dato og prøver på nytt :)

_________________________________________________________________

Vi vet det har vært et ønske fra dere en god stund, og nå skal vi endelig arrangere en gaming-helg! Vi ser frem til en helg fylt med gaming, samtaler, foredrag, god mat, snacks og fellesskap. Vi har kjøpt inn alt av utstyr som trengs. Bli med!

Hvor: Scandic Solli. Adresse: Parkveien 68
Når: Fredag 20.- søndag 22. september

Tenkt program, nøyaktige tider kommer:

Fredag:
Ankomst hotell, ordne rom og finne seg til rette.
18:00: Velkommen og info om helgen v/ prosjektgruppa.
Middag i hotellets restaurant

Lørdag:
Frokost
Lunsj
Foredrag med Chris Omdahl om gaming!
Chris Omdahl er programleder, youtuber, spillutvikler og artist. Han er aktuell med boken «Power up!- gamingheltene som tok meg til neste nivå». Du kjenner han kanskje igjen fra NRKs FlippKlipp? Han har også vært med på blant annet Kompani Lauritzen, Forræder og Maskorama. Han driver sin egen Youtube-kanal Retrospill. Vi gleder oss!
Middag i hotellets restauran
t

Søndag:
Frokost
Lunsj og avslutnin
g

Dette arrangementet er for alle fra 12 år (går på ungdomsskolen) til og med 17 år. Alle som skal være med må signere på et reglement som dere får tilsendt når dere har fått plass.

Påmeldingsfrist: 1.august. Det er plass til 12 stk. Du får en mail om du har fått plass på arrangementet. Vi oppretter venteliste ved behov.

Pris: Deltakelse, inkludert overnatting på hotell og all mat, er gratis for medlemmer. Er du ikke medlem? Ikke noe problem, det kan du blir her. Det koster 129,- i året å være medlem i Psoriasis- og eksemforbundet ung.

Vi har ekstra midler til reise for de som har lang/dyr reisevei. Send en mail til thea@pef-ung.no så finner vi ut av det. Hvis man får reisen dekket må man legge ut og skrive på et reiseregnings-skjema som man får under oppholdet. Ta vare på kvitteringer for fly/tog, disse kan legges ved reiseregningsskjemaet eller sendes til Thea på mail.

Ønsker du å ta følge med noen fra flyplassen, fra Oslo S eller Bussterminalen (sentrum)? Det fikser vi!

Til foreldre/foresatte: Vi har full forståelse for at det kan være skummelt å la barnet sitt dra alene til Oslo. Vi gjør alle forholdsregler vi kan og vil være tilgjengelig for å møte de påmeldte for eksempel på Oslo sentralbanestasjon eller på Gardermoen. Det vil også være voksne fra PEF-ung tilstede hele helgen. Ta mer enn gjerne kontakt med Thea på thea[at]pef-ung.no eller 45204801 for en prat :)

Prosjektgruppa som består av Elisabeth, Vilde, Bjørn Erik og Jonas fra Psoriasis- og eksemforbundet ung vil være til stede og være med hele helgen. Ved plass på arrangementet får du kontaktinfoen deres, i tillegg til annen informasjon du trenger.

Vi gleder oss og håper nettopp du melder deg på!

Tusen takk til Stiftelsen Dam for støtte til dette prosjektet!

Vi ønsker å bruke bilder fra arrangementet. For å ha lov til å publisere bilder av deg må vi ha samtykke.
Psoriasis- og eksemforbundet Postboks 6547 Etterstad, 0606 Oslo | Besøksadresse: Borgenveien 66, 0373 OSLO | post@pef-ung.no
Vi har telefontid alle hverdager kl. 09.00-15.00, tlf. nr: 23 37 62 40
Personvernerklæring